Autoteenidustes pikad järjekorrad
Kui helistada läbi erinevate automarkide ametlike maaletoojate-edasimüüjate teenindused, siis oleks võimalik teada saada, milline automark peab külmale kõige paremini vastu.
Meie Mitsu Space Wagon otsustas hakata külmaga vaikselt õli välja immitsema: panin täna hommikul Silberautosse aja ning saan remonti minna juba järgmise nädala teisipäeval. Eks ta ole.
Meie Mitsu Space Wagon otsustas hakata külmaga vaikselt õli välja immitsema: panin täna hommikul Silberautosse aja ning saan remonti minna juba järgmise nädala teisipäeval. Eks ta ole.
3 Comments:
Ma panin kohe, laupäeva hommikul, peale seda kui ma olin end lõpuks autosse sisse murdnud, padavai esindusse ja nõudsin, et nad selle rondi tagasi võtaks. Läbi häda sain uksed lahti. Tagaluuk keeldus üldse kinni minemast, sest luku keel jäi kuidagi niimoodi kinni, et enam tagumist luuki ära ei lukustanud ning kütust ka võtta ei saanud, sest bensupaagikorgi kaas ei tulnud enam lahti. Nõrgad on need odavama otsa autotootjad. Eriti külmema ilmaga.
Lähen ka Silberautosse hooldusse järgmine nädal. Aga kuskilt meediast käis läbi, et maanteeabi on kõige rohkem pidanud putitama Peugeotte ja kõige vähem Toyotasid.
Kõik see statistika tuleb veel läbi korrutada Eestis auto leviku koefitsendiga. Kui ikka palju ühte sorti autosid vurab Eesti teedel, siis väike rikete arvu kasv põhjustab juba suurt koormust teenindusele.
Kusjuures, ära ütle - Toyota, mida Eestis ei veere mitte vähe, ON vastupidav masin, jaapanlased üldse on. Ise automaik ei ole, ent tuginen sõprade kogemustele ja Top Gearile
Postita kommentaar
<< Home